2015. augusztus 17., hétfő

DIY sorozat 1. rész - póló

Üdvözlök mindenkit!
Tehát az ígért csináld magad sorozat első tagja egy póló átalakítás lesz. Bevallom őszintén, az ötlet nem saját, régóta követem Wobisobi oldalát, ahol rengeteg átalakítást, inspirációt lehet találni. Itt találtam meg egyik kedvencemet, amit most el is készítettem. (Bár nem adja vissza tökéletesen az eredetit, varró tudásomhoz mérve annyira nem lett rossz :) ). 

Első lépésben levágtam a póló nyakrészét, azután megterveztem, hogy hol is lesz, hogyan is lesz és mekkora lesz a szív. Amikor ezzel elkészültem, berajzoltam a vonalakat, ami mentén kivágtam az anyagot. Az eredmény meglehetősen ijesztő lett, de nem adtam fel. Ezután alá raktam a másik, én esetemben piros anyagot, és megpróbáltam lehetőségeimhez képest szépen felvarrni. Miután megküzdöttem ezzel a lépéssel, már csak annyi dolgom volt, hogy a vízszintes csíkjaimat rögzítsem. Első nekifutásra sikerült elrontanom, mert levarrtam mindkét szélét, így nem tudott érvényesülni a piros. Tehát hamar rájöttem,hogy egy sorban kell levarrni, középen. Mint látjátok, utána már a kis csíkok önálló életet élnek, és semmi esetre sem akarnak egyenesen, vagy viszonylag egyenesen maradni, úgy kunkorodnak, ahogy nekik jó.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése