2015. augusztus 31., hétfő

DIY sorozat 3. rész - Régi nadrágból táska


Sorozatunk záró számaként egy régi nadrágomat fogom átalakítani. 
Kb. egy éve feladta a nadrágom és szétszakadt, viszont annyira szerettem, hogy nem dobtam ki, hanem szekrénybe került "majd jó lesz még valamire" alapon. Tervek, ötletek voltak, valahogy a megvalósítás maradt el mindig. Aztán most elővettem, gondoltam a legegyszerűbb az lesz, ha csinálok belőle egy rövidnadrágot úgy, hogy elvágom a szakadásnál. Franciabugyit megszégyenítő rövidsége miatt erről az ötletről inkább letettem, és úgy döntöttem, ebből fog elkészülni legújabb táskám!



Szóval mint mondottam eredeti nadrágom szárát a "sérülésnél" elvágtam, majd hozzá igazítottam a másik, ép szárat is. Kikozmetikáztam a nadrágot, hogy egyenes legyen az alja, és a teteje (eddig derék rész) jól illeszkedjen. Ezután kifordítottam, és összevarrtam - bízva magamban - kétszer, nehogy valamelyik szupermarket közepén adja fel, és zúduljon ki belőle minden. Ezután fogtam az egyik szárat, a varrás mentén elvágtam, majd 3 csíkot vágtam belőle, amit összefontam, hogy megoldódjon kis táskám fül-problémája is. Ezután kinéztem a legjobb helyet neki, és felvarrtam a pántot. Igazából itt meg lehet állni, ám engem zavart, hogy sehogy nem akar állni a kistáskám, és mindenki szabadon nézelődhet bele, vagy akár kivehet belőle bármit. Nem akartam rá cipzárat varrni, úgyhogy kivágtam a nadrág szárából egy kis darabot, amire vágtam egy gomblyukat, elszegtem, majd felvarrtam a táska "hátuljára", hogy a sliccnél levő gombba be lehessen akasztani.
A táska "váza" kész van, már csak ízlés szerint dekorálni kell. A hobbi boltokban lehet kapni textil festékeket, strasszokat, vagy akár felvasalható mintákat. Én úgy döntöttem, hogy a kevesebb néha több, és csak egy övvel vagy sállal fogom díszíteni!
(+tipp: esetleg a zsebekre lehet gombot, patentot varrni, hogy biztonságosabban lehessen bele pakolni.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése