2016. február 28., vasárnap

Anyagbeszerző körúton jártam

Tegnap bevásároltam a békéscsabai Vár-Játékban. Az alapanyagaim jelentős részét itt szoktam vásárolni. Az utóbbi időben sajnos csak két hetente van időm lejönni Csabára, de ritka mikor nem nézek be kedvenc üzletembe.
A tegnapi nap alkalmával beszereztem nehány dekorálásra váró szatyrot, vettem egy új fehér gyurmát, mert az otthoni rendesen fogyóban van. Ezek mellett a kosárba került egy gyöngy ragasztó, mert a pillanat ragasztóban nem bízok annyira (elvesztette a bizalmam). Ehhez az új szerzeményhez nagy reményeket fűzök. Valamint még nehány gyűrű- és fülbevalóalap is várja, hogy csodás ékszer készüljön belőle. Meg vettem pár icipici fa hangjegyet és violinkulcsot, amivel még nincs tervem, de nem tudtam ellenállni nekik, és tudom hogy meg fogom találni nekik a tökéletes helyet.
A kész eredményekkel hamarosan jelentkezek.
Szép hétvégét kívánok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése