2016. február 25., csütörtök

Nagy visszatérés!

Aki régebb óta követ, tudja, hogy - kisebb-nagyobb megszakításokkal - már több dolognak is helyet adott a blog. Ezek a próbálkozások sajnos igen rövid életűek voltak, és nem is hozták a kívánt eredményt. Gondolkodóba estem, hogy mi lehet a baj? Átnéztem az ékszereimet, átnéztem más alkotók munkáit, és rájöttem, hogy elég jellegtelen, tömeg ékszereket gyártok, és ez a felismerés igen lelombozó volt. Gondolkozni kezdtem, hogy mivel léphetnék ki, az "unalmas sémákból", mi lehetne egyedi, ami testhezálló is lenne?
És a 2016-os év meghozta a tökéletes ihletet, és magával is rántotta a millió ötletet, tervet, alkotási vágyat - zenész palántaként ékszereket, ajándéktárgyakat fogok készíteni zenészeknek, zenekedvelőknek. Erre utal az alcím is a Kovács-Műhely alatt.
(Valamint 12 laptopmentes nap után végre visszakaptam a gépemet, ez nagyban hozzájárul a visszatéréshez! :) Persze a legjobb ihletek akkor jönnek, mikor nincs esélyed géphez ülni, úgyhogy a képen látható A/4-es füzet az új "segédem" a szerkesztésben, tervezésben).


Szeretnék kicsit nagyobb hangsúlyt fektetni a blogra, így nem csak az ékszerekről találtok itt majd posztokat. Terveim közt szerepelnek "műhely fotók", ötletek, csináld magad (DIY) bejegyzések, néhány vicces momentum a zenészek életéből, és igyekszem majd segítséget adni olyan szempontból is, hogy hogyan ajándékozz zenésznek, mi az, amit érdemes figyelembe venned.
A blog mellett megtaláltok facebookon és instagramon is, ahol követni tudtok, és értesülhettek minden újdonságról.

Tartsatok velem, kapcsolódjatok ki, és ismerjétek meg ezt a különös világot! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése