2016. március 10., csütörtök

Miből dolgozom? (1. rész)


Arra gondoltam, elindítok egy bejegyzés-sorozatot, amiben megmutatom Nektek, hogy miből is dolgozok. Első sorban ezzel az a célom, hogy megkönnyítsem kicsit a dolgotokat. Ha megtetszik egy ékszer, egy minta, egy motívum, de a színei nem tetszenek, megrendelheted a saját személyre szabott darabodat, és Neked is könnyebb dolgod van, ha tudod milyen színekből válogathatsz. 
Másrészt szeretném megmutatni Nektek, hogy hogyan/mivel/miből dolgozok. Fogadjátok szeretettel!


Ez a csodálatos színskála áll rendelkezésre a gyurmákból.
(Ezt még tervezem kiegészíteni egy szép barnával).


A felső sor:
- Fimo classic - Fehér (kód: 0)
- Fimo effect - Fluoreszkáló (kód: 04)
- Fimo effect - Márvány-effekt (kód: 003)
- Fimo effect - Gránit (kód: 803)
- Fimo classic - Fekete (kód: 9)

Alsó sor:
- Fimo classic - test színű (kód: 43)
- Fimo soft - napraforgó (kód: 16)
- Cernit number one - narancs 
- Fimo classic - piros (kód: 2)
- Fimo soft - málna (kód: 22)
- Fimo soft - szilva (kód: 63)
- Cernit number one - halvány lila
- Fimo classic - ultramarin kék (kód: 33)
- Cernit number one - türkiz
- Cernit number one - halvány zöld
- Cernit number one - zöld
- Cernit number one - olíva 

Gyurmás "karrierem" úgy indult, hogy vettem egy kezdő szettet. Olcsó volt, sok szín volt benne (6), és gondoltam kipróbálni tökéletes lesz. Hát nem lett. Az tisztázódott, hogy imádni fogom a gyurmázást, de nem a no name, extrém színű, porladó, borzalmas gyurmából. Világos volt, hogy jobb minőségű gyurmára lesz szükségem, és igen szükségem lesz rá! Ekkor kaptam a Cernit number one sorozatot a drága Bátyámtól karácsonyra, 5-6 évvel ezelőtt. Nagyon szép színei vannak, nagyon szeretem őket, viszont - nekem - nehezebb boldogulni vele, mint a Fimo gyurmákkal (de ez biztos feltűnt, hogy a készletem nagy részét a fimo gyurmák teszik ki). Fimokból is elsősorban a softot szeretem, mint a neve is mutatja, sokkal puhább, így sokkal könnyebb vele dolgozni, kevesebb előmelegítést, gyúrkálást igényel. A képen látható színeim közül, ha ki kéne választanom a kedvencemet, talán a málna lenne az. Szeretem kombinálni a mellette látható szilvával, de a napraforgó és az ultramarin kék is közel áll a szívemhez. Odavagyok a készletemért, na :).
A gyurmáim tárolásán még dolgoznom kell, ezért néhány régebbi már kicsit megszikkadt, nehezebben kezelhető, ennek a problémának az orvoslására a Jézuska hozott nekem egy folyékony gyurmát, amit még nem próbáltam, de nagyon nagy reményeket fűzök hozzá. Majd beszámolok róla, hogy hogy szuperált.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése