2016. április 14., csütörtök

Tavasziasítás

A minap belefutottam Via egyik cikkébe, amiben 25 fergeteges tavaszi tippet találtam. Néhány közülük nagyon megfogott :) (Momentán frézia illat van az egész lakásban, hála a függönyöknek). Ami leginkább tetszett ebből a cikkből (az imént említett ötlete mellett), a párnahuzatok/terítők, amivel fel lehet dobni a lakást. Nem szeretem a nappalink díszpárnáját, legalábbis annak a mintáját, így rögtön eszembe jutott Fruzsi valentin napi diy videója, és gondoltam, hogy ezzel a varrásmentes technikával meg tudok csinálni két huzatot :) (Meg azon is elgondolkoztam, hogy ez az egész miért csak most jutott eszembe? Na mindegy, jobb később, mint soha).
A videóban jól elmagyarázza, hogyan készül, így én ezzel nem "húznám az időt". Én egyszerűbb alakzatot választottam. Ilyen lett a nappalink új külsője:

(Az eredeti)

(Félkész állapot. Már jobb, mint volt)

(Mindkét oldala használható :) Egyszínűre terveztem, de momentán jobban tetszik a feliratos)

Kész! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése