2016. május 13., péntek

Kihívás #12

Emlékeztek, hogy írtam múltkor a Hello kaland kihívásról? Már így eltelt az idő, hogy már a 12. kihívásnál tartunk. Ezúttal egy gyakorlati feladatunk van - a héten kellett keressünk egy követ, és bár sejtettük, ma kiderült a feladat is hozzá: ki kell festeni. Cél az irányított figyelem, a kikapcsolódás, a külvilág teljes kizárása; és a berögzött "jaj nem vagyok rá képes" "én nem tudok rajzolni" "béna vagyok" és egyéb negatív gondolatok lerázása :) 
Aki rendszeres látogatója a blogomnak, bizonyára tudja, hogy az ilyen kreatív feladatok hozzám nagyon közel állnak, úgyhogy ez nem annyira volt kihívás :) Olyan tekintetben talán igen, hogy mindig valami séma, tematika, vagy elérendő cél alapján dolgozok (ajándék, megrendelés, stb. :) ). Most ezek a kényszerek nem tartottak "nyomás alatt", most csak annyi volt a cél, hogy kifessem a kövem, és egy kicsit kikapcsolódjak. 


A semmiből jött az ötlet, elkezdtem megfesteni a kövemet, és megtaláltam hozzá a tökéletes zenét is (nagyjából egy időben lettem kész, és ért végére a zene). 
Próbáljátok ki a kavics festést is, és hallgassátok meg az alábbi zenét. Remélem a Ti péntek 13-atokat is feldobja!

Szép napot!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése